Promostyl Finland: Trendit syntyvät, kun kuluttajien halut ennustetaan oikein

Kategoriat: Muoti.

syksy2016_kehystrendit

Syystrendien 2016 taustalla näkyvät nyt niin talouden, ekologisuuden kuin moraalin kriisi

– Trendit syntyvät aina olemassa olevista asioista, kertoo Promostyl Finlandin Veera Kanerva Näkemisen ja silmänterveyden toimialan www-artikkelissa ”Kuka keksi trendit”.

– Tärkeintä on tuottaa tietoa siitä, mitä kuluttajat tulevat haluamaan muutaman sesongin päästä. Näin yritykset osaavat ennakoida kenttää ja tarjota asiakkailla oikeita tuotteita ja palveluita oikeaan aikaan, Kanerva jatkaa

Syksyn kehyksissä näkyvät ilmiöt

Barokkihenkinen hybriditrendiin kuuluvat eksoottiset ja kirkkaat värit ja niiden yhdistelmät.
Trendi sekoittaa ennakkoluulottomasti materiaaleja, kuoseja ja linjoja keskenään

Science fiction – Ekologiset ongelmat näyttävät tällä hetkellä stimuloivan mielikuvitusta ja rohkaisevan taiteilijoita ja designereita spekuloimaan tulevaisuutta.

Sportti – Sporttivaikute pohjautuu urbaaniin ja minimalistiseen designsuuntaukseen, jossa palaudutaan perusasioiden äärelle.

60 – 70 -luvun vaikutteet – Poolokaulukset ja leveät lahkeet peilaavat 60- ja 70-luvun trendiä, joka on syntynyt ankeiden aikojen vastareaktioksi.
Suuntaus on minimalistinen, mutta hyvin ylellinen, nostalginen ja naisellinen.

Lue koko juttu osoitteessa:
http://www.naery.fi/digilehti/kuka-keksii-trendit/